tisdag 7 april 2009

Mornin´

Vi har börjat vakna till liv här i lägenheten. Vi e fortf ganska trötta. malin sitter t.ex. och ritar regnbågar som ett apatiskt barn med sina Color Kids-färgpennor som hon tydligen har prioriterat framför kläder (alla gör sina egna val). eftersom 3/4 av oss har drabbats av nån smärre frossa/feber/käkvärk (??) e vi lite out of control. jag har dessutom sovit på soffan i vardagsrummet eftersom en skakande peji ville vrida upp till bastutemperatur i vårt rum.. så gentlemannamässig som man är har jag spenderat natten på en soffa som jag efter närmare eftertanke skulle kalla matta. diskmaskinen har dånat i köket och sirenerna har gått varma här utanför. Men vi trivs!

ha en fin dag!
/L

4 kommentarer:

  1. Vill inte va en tönt men jag måste ge er ett råd... Man kan ha för roligt tro det eller ej.
    Been there, done that!
    Så försök hitta nån slags vardag efter två-tre månaders konstant fest. Det blir roligare så i slutändan. I promise :)

    Ha det underbart!

    Er man i GBG
    Erik Londré

    SvaraRadera
  2. Nämen erik! :D vi ska ha dina kloka ord i bakhuvudet, var så säker!
    Hur leker livet i göteborg??

    /linnéa

    SvaraRadera
  3. det tycker jag verkligen ni ska :)
    Jag är gubbe nu antar jag...

    GBG är bättre än någonsin och jag än mer stressad!

    pusssssssss

    erik

    SvaraRadera
  4. hahahaha vi bara garvar skallen av oss at era inlagg! pure karlek! ni far forlata oss for att vi ar sa kassa pa att kommentera, men ni ska veta att vi ar dar vid varje inlagg! :)

    keep it up! KERLAK fran familjen i Auuuuustraljen

    SvaraRadera