fredag 24 april 2009

EXTAAAAASEN!!!!

Okej. Vi har den perfekta lägenheten!! Grymt läge precis vid commercial street, tillträde när vi vill och förhållandevis billig! ignorera att vi ska dela den me x antal randoms. vi har t.om balkong!

Peji som har spenderat de senaste dagarna me sin familj som är på besök fick reda på vårt lagom självsvåldiga beslut per tel om att ta lägenheten när vi stod i cash point-kön o tog ut pengar till depositionen. Liksom "malin, btw vi tog den! du kommer ÄLSKA den!".



xxx L

8 kommentarer:

  1. pure awsomeness! sa betyder det att vi kan sova i natt horn nar vi kommer i sommar da? :)karlek!

    SvaraRadera
  2. Det e det EENNDDAA det betyder!! Kom hit kom hit kom hit! Vi saknar er lite mför mycket!

    SvaraRadera
  3. AHHHHHHHH fan, de ska vi ni for att gora allt i sista sekund o anda fa det att ga ihop. JA GILLAR SONDER! o ser det som att jag har gratis boende! pa tal om det, jag har forsokt ta reda pa nar jag anlander till london, men de star inte! har raknat lite pa det o skulle tippa pa att det ar typ 4-5 pa morronen natten lordagen den nionde... men de kan latt ha blivit fel i min tidsomrakning! Hur tar man sig lattast fran flygplatsen o vart fan ska jag? Ni saknas!

    SvaraRadera
  4. gödhis whattefakkap?!?!? rymmer du innan jag ens får se dig?!

    SvaraRadera
  5. Jag gooooodhar soooonder pa att du kommer!! om ja inte bara hade ett fatal minuter kvar pa detta internetcafet hade ja gett dig en utforlig vagbeskrivning att minnas! men det kommer, det kommer!

    SvaraRadera
  6. hahaha ja de gor ja Joran! Aker vagen om london, kommer hem 13:e sa de blir inte sa manga dagar men ledigheten i sommar har varit sa oklar sa jag va radd att jag inte skulle hinna halsa pa sonerna. Hur skulle det se ut?

    SvaraRadera
  7. asså jag har aldrig gödhat såhär mycket i hela mitt liv!!!!!! FYFAN VA GÖDH E DET har aldrig känt mer berättigat att skrika! okejh gödhis, vilken flygplats landar du på? om det är stansted skulle jag råda dej att ta en buss till victoria station, eftersom det är billigare än tåg, har flör mej att det tog ungefär 90 min. därifrån klan du lättast ta en taxi, det är inte speciellt dyrt i london... eller så kan du ta en tunnelbana också vd victora station underground, då tar du den gröna district line österut och går av vid aldgate east. vi bor jättenra den stationen! JAG GÖDHAR LOSS!!!!!!!

    SvaraRadera
  8. Sonen min sonen min. Lagg till en ryggsack pa over 15 kilo o att jag kommer vara helt ensam o totalt lost, klarar jag o betala taxi fran flygplatsen? Landar pa heatrow, typ halv atta pa morgonen har jag fatt reda pa nu! E de langt darifran? ahhahahha korv ja kommer kanna mig sa javla lost, inte bara for att jag kommer vara det skabbigaste london har sett pa lange dessutom e jag helt sjalv! men vad ska man gora, sonerna maste traffas!

    SvaraRadera