måndag 20 april 2009

hangin' around

En daglig dos kaffe är insupen och den genuint avslappnade, överväldigande softa stämningen har intagit love 1001. Idag har jag haft en pissdag. med betoning på piss. har mått så jävla konstigt hela dan. känt mej helkeff, typ värdelös med en touch av förvirring. har gått omkring o känt mej olustig och INTE i fas med nånting.. men jag tror det är lite mycket på en gång bara kanske. lite underligande nerovistet a la jobbsök, extas över att vi har en lägenhet kring vårt lillfinger (!!!) och den konstiga känslan av att om vi får ett jobb har jag plötsligt flyttat hemifrån. konstig känsla. faktumet att martin är påväg, att magen liknar en i 6e månaden och att mensvärken har börjat infinna sig gör inte saken bättre. men jajaja LÅT GÅ!

jag har insett att jag har ärvt min pappas lokalsinne också. eller det finns ju inte så mycket o ärva, mitt existerar knappt. jag var ute med mina cv idag. Började i Covent garden men spenderade av nån oförklarlig anledning större delen av tiden runtirrandes som ett fån, totalt tappad bakom vagnjäveln, nånstans nedanför trafalgar square, inte en butik så långt ögat nådde, med andra ord gick det åt helvete. vädert har vart fuckin wonderful idag men jag var bara svettig och ledsen. go kombo. kom iaf över application forms från zara och starbucks. sitter o strugglar med dom nu.

igår däremot, var en dag i layd backhetens tecken, lite kärlek till det.



vi säger så.






/Pj







1 kommentar:

  1. hahah, sry att ja skrattar men du skriver precis lika skönt som Len. Men du e inte ensam om att hamna i såna downperioder där man känner sig tappad bakom vagnjävlen.
    yaya, sött att ni delar på Ben & Jerry, 2 män på 4 hungriga kvinnor.

    Rock it steady gals haha =D

    xxx mia

    SvaraRadera