onsdag 15 april 2009

en skvätt bakis

well hi there. Idag är man seg. på ett gött sätt. vi tänkte snart ta oss sådär lagom slappt i kragen och ramla ner till Love thousandandone med en kaffe, en dator o ett ficklexikon så vi kan få ordning på våra cvs. det börjar jävla i mej närma sig nu, fattar inte hur vi ska lyckas hitta var sitt anständigt jobb o nånstans att bo på två veckor. mitt cv är ju för övrigt det roligaste skämtet jag kommit över idag. cv och personligt brev är skrivet när jag gick i ettan. det här liksom "Praktik: årskurs 6 hösten 2001, tre dagar. Masthuggsteatern göteborg. Kontorsarbete, springa ärenden med mera" ja men urban outfitters here I fuckin come!

det kommer kanske lite bilder från madame jojo's (ännu ett ställe vi hittat i "här skulle jag kunna sitta hela livet"-klass) inom en överskådlig framtid också. vill minnas att josefine knäppte några pics.

nåväl! ta hand om er!

xxx
pj

1 kommentar:

  1. hallaaaaa!!! Alskade soner som ni ar saknade! Sitter har o funderar vi vad fan jag ska ha pa mig nar jag kommer till london. Tittar pa era biler med snygga klader o snygga frillor. Sjalv har man ju anvant en plattang EN gang de senaste tre manaderna sminka sig innebar lite mascara och att kla upp sig ar att byta linne till de skabbiga jeansshortsen. Skams ni om jag kommer i flipflop bikini o en halvblot klanning? det ar vad jag har nu. Fast just de, langst neri vaskan ligger nagra klanningar, dom ligger o vantar pa natt tillfalle da man inte kanner sig for uppkladd i dem. ( typ en dag pa jobbet hemma, kanske ocksa en dag i london med er.) I vilket fall som helst ar peppen helt enorm. Jag vantar mig gratis boende, en guidad tur till en ny garderob och det basta partyt. Gor far stolt. Karlek

    SvaraRadera