onsdag 29 april 2009

hehehe..

okej, man e inte i sitt esse.. jag vacktes imorse av att jobbet ringde. jag sov och ignorerade det ifall ja skulle bli inringd, va inte jattepepp pa o jobba eftersom ja va installd pa slapp dag (good will?) later det ringa ett tag.. det slutar sasmaningom. det ringer igen och jag tar det tillslut.
boss - "where ARE you?? have u forgot the staff meeting 10.00 this morning?!"
jag - "whaaat?! I thought you said ten o clock in the evening!!"

jag far lite smarre panik.. drar pa mig nat random i kladvag o hetssminkar bort min nyvakna look och springer hela brickan upp for o dyka upp 45 min for sent. just-hired.com

xxx Len

2 kommentarer:

  1. ouch fyfan! esset är verkligen långt borta i situationer som den...

    SvaraRadera
  2. haha det har liksom fötts i nån annan folkstam eller nåt..

    SvaraRadera