onsdag 22 april 2009

dödsångest

vi ramlar in på myspace och ser att ram di dam lagt upp nya låtar. Vi gillar det skarpt!

Janne sitter och dör nervositetsdöden. provjobb på café klockan åtta sharp. att det är favoritcafét gör inte saken bättre. gör jag bort mej totalt ikväll kan jag aldrig mer gå dit och chilla skallen av mej. jag är skitsjkraj. tänker på alla svinsnygga britter som jag förväntas bemöta med mitt service mind, fast förmodligen resulterar det bara i en fet black out, en rödblossande pj och ett nerpissat självförtroende. pessimismen flödar. det var längesen man var med om hela den här karusellen med jobbsök, prestationsångest o hej fadejävlarullan! men nåväl, det ska nog gå bra ska jag se(pepp pepp!)

len ska provjobba på lördag. GRATTIS LEN! o sofia ska på intervju imorgon. SMOOTH :)

nåväl. en fresch up o sen är det dags.

puss

PJ

1 kommentar:

  1. orka hur lättplättat ni bara langar in provjobbningarna allihopa! CRED!

    SvaraRadera