fredag 3 juli 2009

Välkommen till Drewett House, flat disgusting 5
















Jag trodde faktiskt(eller hoppades) att len skulle ta med sig datorn på sin road trip med sin mum men här har det vart tyst som i graven även från hennes håll så jag får väl ta mej i kragen o ta saken i egna händer! Är egentligen för slapp men ger det ett försök.

Det har inte funnits mycket tid över för dator på senaste kan jag försäkra. Fullt upp känns nästan som en underdrift. Vi har praktiskt taget badat i picknickar, födelsedagar, fest, jobb och dejter det senaste. Fantastiskt underbart känns som en rätt passande beskrivning över lag. SVETTIGT också. Här svettas man som ett cp. Hettan har vart PÅTAGLIG o inget annat, speciellt om man jobbar som ett svin på det (sofias gårdag framför kaffemaskinen o toastern, osså golvmoppning på det, lät lite som en mardröm from hell). Själv drillade jag cocktails och öppnade bärs, men hade några timmar i BBQn som nog hade gett sofia en bra match i svettmängd. SVETT! Nåväl.

För övrigt träffas vi knappt nåt när sofia jobbar dag o jag jobbar kväll så vi fortsätter med våra lappar. De började som små tiny notes, nu liknar dom mer nåt i romanstil. Jag älskar dom! Sofa läser mina after-worklappar när hon går upp på morgonen o jag läser hennes när jag kommer hem på natten. Mysigt på nåt sätt.


Jag kan också få lov att skryta med att vi spotade en FET limo på Commercial road när vi var påväg ut äromkvällen- inte var dag! Där finns inte mycket mer o vila blicken på än off licence-butiker, kebab och mansklänningar, en o annan dubbeldäckare, inget fancy i vanliga fall. Ägaren till denna ståtlighet måste vart King of Bangla kom vi fram till. Häftigt!

Ovan slängde jag in lite pics, väldigt randomly från diverse födelsedagar, picknickar o andra festligheter.

Vi säger väl så tror jag! Ta hand om er där hemma!

Mycket kärlek
/Pj

1 kommentar:

  1. fan du har inte skött bloggen bra när brollan vart borta.. men n¨väl, du väger upp det hela med ett mastodontinlägg, det gillas!

    nu kmr bilder!

    SvaraRadera