måndag 29 juni 2009

Bloggtorka

8 kommentarer:

  1. Nej :/ Blogga på!! Det är roligt att höra om alla era upptåg å ingenting alls! You can do it!

    SvaraRadera
  2. Hallåhallå i stugan blå! Hur i helvete är det? :D Är det skönt att slippa unge herr snacke-per och company eller? Jag sitter här och funderar litegrann på om jag kanske KANSKE KANSKE ska komma och hälsa på er i höst, en vacker dag. Det hade varit mysigt. Jag måste bara se till så att pengarna rullar in på stora fat kantat med rysk kaviar eftersom jag har min fantastiskt härliga skuld på 10000 att betala först av allt. Ehm. Jo justja! jag kom på varför jag bstämde mig för att kommentera in dö först pläjs. Håkan! Har ni hört att dom har förbjudit gatumusik i göteborg? Så jävla jävla IQ-fucking-bärfis. Och håkan och freddie wadling och ebbot och alla andra göteborgsmusiker i hela världen har manat till civil olydnad, så det är massa gatumusik hela tiden nu isätllet :D Resten av inlägget var hittade jag bara på.. Eller nåt. jag behöver nånting, kaffe/sömn är nog mest troligt. Jaja Pussar!! /Jänzo

    SvaraRadera
  3. hahaha jänz dgb nu! :D mer bloggande, blir ju orolig för er annars <3<3<3<3

    SvaraRadera
  4. hahahahaha jens jag älskar dej

    SvaraRadera
  5. älskar dig med din spillevink (:

    SvaraRadera
  6. SKÄMT ÅSIDO ANG GATUMUSIKEN?!?!?!?

    SvaraRadera
  7. skämta bort det åt helvete

    SvaraRadera
  8. hha det va de fulaste ja har hört från dig på länge janne!

    SvaraRadera