söndag 5 juli 2009

Rappakalja

Ett nyss avslutat samtal med syster värmer fortfarande i hjärtetrakten. Mejl räcker inte riktigt till alltid. Igår var en i det närmaste perfekt jobbdag (minus hettan, heelt extrem, varmare inne på 1001 än nånisn tror jag, alla rann o stank men det var gött!) Det var sådär lagom busy, alla fick jobba som dårar men utan att det gick för långt. Vi hade flyt! Smooth. Efter stängning tog vi alla igen oss med en drink (eller tre. Lite tequila på det). Vidare ramlade vi iväg på inflyttningafest hos Gabriel som tydligen flyttat in i ett av husen på vår gata! Galet sammanträffande. På morgonkvisten bar det av hem för hångelsession hos Luke. Han är fin.

Len o Sofia hade en helkväll med våra flat mates i Shoreditch vill jag påminna mej om. Lät som dom hade haft kul. Kl 05.02 får jag ett sms av sofia "Hej! Vad gör du? Mitt uppe i festandet förstår jag? Ville bara varna dej om du sover hemma inatt; det ligger en snygg fransman på soffan. Så få ingen chock. Puss"

Ikväll väntar fest i Shoreditch a la Len, Sofia, Malin, Luke och Adrian. Gillas skarpt.

På återseende!

xxx pj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar