måndag 20 juli 2009

Blåst

har precis blivit blåst på ung 80 spänn för en timmes internetuppkoppling! orkar knappt dampa när ja inte ens kan hålla mina ögon öppna av trötthet, men jaja låt mig blåsas. ett par timmar på stansted ensam e inte speciellt underhållande.. min gate har fortf inte kommit upp. ehh.. ja e helt disträ av trötthet. lyssnar iaf på empire of the sun och känner mig smått paranoid, känns som alla runt mig läser allt ja skriver. ja måste egentligen ha en kaffe. men orkar inte lyfta mig från bänken. dilemma.

kom till sak - ja e påväg till gbg! :D tillåt mig extasa

ps. sofia o janos, ja saknar er redan!

xxxLen

5 kommentarer:

  1. AAAAAH! Va faan hände där älskade len???! men GÖTT E DET! hur länge stannar du?

    SvaraRadera
  2. jessbox! hur gick detta till, jo, jag kände mig lite smått rastlös och ville ha ett par extra sommarveckor i gbg så hoppade på ett lite tidigare plan hem, så låt oss ses SKALLARNA AV ALLA!! pusspuss

    SvaraRadera
  3. sikken jävvla surprise men vi gillart! :) helgen kanske? dra ihop ett gödh gäng? pouss!

    SvaraRadera
  4. jag e såååååå på!!! :D:D

    SvaraRadera
  5. jag är så glad att resan gick bra hälften

    SvaraRadera