tisdag 7 juli 2009

kruxikrama



Hej!

Just nu:
-undrar vi om Kasabian e snygga (återkommer) (25% rååsnygga, 25% helt okej, 50% skräp)
-Facebookstalkar
-Får lägesrapporter via sms från Sofia som är på dejt
-Försöker rättfärdiga att vi dömer bandmedlemmar efter utseendet
-Tar oss en morot (Len:"ur det nya paketet. en stor!"Peji: "jag ser en SKITstor här som du ska få! Bra va?"L: "..Okej.."P: "..okej?" P: "fan ja hade också velat äta morot! om ja hade haft hummous.. kan ja ta en kaka till då?"L: "visst")
-Går ut i köket och hittar tuggummi på hallgolvet. P: "Du.. det ligger tuggummi på golvet här o det är rosa.. jag tror det e mitt o jag har en känsla av att det har hamnat där när jag har vart full." L: "va? orka att inte städerskan har tatt bort det?"

xxx
LoP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar