torsdag 9 juli 2009

3

Hej!

Jag har kändisspotat! Till och med haft den äran att prata med henne! Jag servade henne i baren igår- Elsa i PipLarsson!! (Det är sant)

Pj hade en bra dag på jobbet igår! Även om man fick jobba över som det största aset, i bemärkelsen att det i det närmaste tog död på en, kånkandes på typ åtta skinnsoffor, stolar o skit, bar öl som en man eftersom Guto hade ont i tanden o inte kunde komma till jobbet- assåå? Malibu (tydligen mitt nya smeknamn sen Susana bad mej gå upp till Francesco på kontoret efter att han egentligen bett henne kolla hur mycket Malibu vi hade kvar, varpå Fra började asgarva när jag dök upp "noo u fucking kidding me not malin, MALIBU!") och Susana fick stå för mansgörat helt enkelt.

Vi gör ju vårt bästa för att späda ut vår alkoholbaserrade vardag(vårt bokställ byggt av vinflaskor börjar mer o mer likna ett vinställ) med lite genuina intressen. Än så länge har vi skrapat ihop kortfilmsvisning på måndagar och oregelbundna joggingturer längs Themsen. Nu kan jag stolt lägga till konstutställning på 1001 varannan onsdag! Det tar sig!

Tillsist vill jag varna alla eventuella singelkillar som läser det här om att Sofia har blivit en player. Så sent som i tisdags drack hon öl med Sam o vart ska hon idag? På dejt med fransmannen!

Det var väl mest det.

PUSS!

/pj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar