lördag 13 juni 2009

I never said I was brave

Hola! Här är man vaken och nästan lite pigg, hör o häpna! Len sitter o garvar åt nån dans i michael jackson style, svamlar en del. Joel alme kan ju för övrigt vara det finaste jag vet. Och Omar det snällaste(len, det var INTE på fyllan, han ÄR det snällaset som finns, utan konkurrens. Gött då fick vi klarhet i detta). Ja, nej reheabveckan gick ju o hängde sig ganska mastodontartat för min del men är det Omars birthday så är det Omars birthday o inte mycket att göra åt den saken.

Jag, lik Len, dampar sönder mej över att nån haft sönder konservöppnaren, som nog kan vara en av våra käraste köksägodelar(används till chickpeas och tonfisk ungefär VARJE DAG) o sen lägger den i bitar på bänken o låtsas som ingenting(a la ha sönder benet på nåns barbiedocka, lägga ihop det lite diskret igen så den ser hel ut)! Jävla stil. Vem fick köpa en ny sen då? Jo vi, efter en tids väntan på att den skyldige skulle sona sina synder. Förgäves såklart. Synd att den inte funkar bara. Personen som slet sönder den förra kanske upptäcker att den nya inte heller fungerar och äntligen tar sig i kragen och köper en ny, men jag tvivlar.

Det är bra när man jobbar som ett svin, festar bort sitt minne o sover den lilla tiden som blir över har jag hört. Just nu finns inte mycket mer än svammel om köksredskap att hämta hos pj. Så vi säger väl så! Ta hand om er! PUSS!

/pj

2 kommentarer:

  1. man kanske måste köpa en kniv till konservöppnaren? som nåt slags tillägg liksom

    SvaraRadera
  2. Hahaha ni är roliga!! Om man skulle ta å höra av sig till sin faster idag å säga att man gärna åker till London!
    Arvid har gjort sönder min rosa potatisskalare. Det är nästan lika illa. Fast jag använde den inte så ofta... MEn morötter är inte goda med skal!!

    SvaraRadera