måndag 22 juni 2009

-----------

Hemkommen från en jazzlektion att minnas! Snacka om o leva schtekarliivet! ja dansar på dagarna och när jag inte gör det roar jag mig på annat vis! Igår påväg hem från min houselektion ringer sofia mig och frågar om ja e up for en teater om 30 min. vi befinner oss en halvtimme senare i en av Shoreditchs mer sletna lokaler och mitt bland oss börjar random skådespelare do their thäng. sjukt bra story, snygg sammansättning och en engelska som inte var gjord för invandrare..

Nu blir det trångt i lägenheten igen.. Snacke-Per har (tydligen?!) flyttat ut. att säga hej då e tydligen överskattat.. (GROV avstickare: berättade ja att vi mötte Biffen med hela sin packning mitt i natten utanför vårt hus när vi va påväg hem från en fest i färd med att flytta ut?!? av vad försöka smyga?) låt gå. två brasilianska tjejer (big surprise)(kö till badrummet i forts. att ha vart enda tjejerna har vart sjukt bekvämt) flyttar in i rummet bredvid oss, dom har redan börjat spela konstig ibiza 01-musik. vi försöker överrösta med empire of the sun. men dom e trevliga!! (antibitchförsök)

Nu ska vi iväg på kortfilmsvisning!
xxx
Len

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar