torsdag 7 maj 2009

slapphet


lack of uppdatering är väl det enda JAG ska be om ursäkt för. men låt gå för att len tog på sej skulden. jo en del omkring oss är det enda vi har haft. len har tampats med ännu ett bitchigt schitzofrenioffer och jag har jobbat som ett as. Idag är min enda dag off denna veckan, hade tänkt o göra lite goa grejer, typ toppa up mitt kontantkort, beautyshoppa på boots men det slutade med att jag satte på tv'n och gick o la mej igen. söndertrött med en släng av apati.

det verkar, helt apropå ingenting, som att det är ett krav att bära dreads om man är av manligt kön och vill ha ett jobb på 1001. fyra av sex killar har dreads på min arbetsplats och igår hade vi två provjobbare som knegade omkring som små blå med dreadsen fladdrande i vinden. varför våra managers är så kåta på körvar i håret är ett mysterium.

antikrundan på engleksa. kul

xxx
pj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar