tisdag 12 maj 2009

god morgon

å min gud. tröttheten är kommen. pj sitter ensam på rummet nu, de andra är i camden o shoppar. jag kände dock att lite recovering var motiverad innan jobbet idag. jo apropå ensamhet, det är man så sällan over here. o det är det enda som behövs ibland. njutning.

jag fick bakiscravings efter choklad nyss.. tittade i frysen o såg att emma lämnat lite glass, tänkte JA FAN JA! låt mej typ äta upp den (o ersätta den lite diskret senare). min oerhörda mesighet hindrar mej dock från en skål fetma för tillfället då jag inte vågar gå in i köket just nu. dörren är stängd o jag tor den nya brassen o hans brorsa är där inne. jag har fått erfara att han gillar att snacka SKITmycket och aslänge, gärna om sig själv och är hans brorsa ens i närheten av likadan.. gud ja, eftersom dom är släkt befarar jag det värsta, jag kan mycket väl fastna i köket en evighet eller två o det känner jag inte så mycket för. dessutom ser jag ut som ett stort skämt. en finne utan dess like har placerat sig i mitt face och lens rosa velourbrallor pryder mina ben.

det var väl mest det. cheers!
pj

2 kommentarer: