måndag 11 maj 2009

Emma är här!!

zigernarliv dreamin´ och sönderstark b-cider färgar vår kväll.
Kan inte nån hämta jordgubbarna?

vi har fått två nya room mates också, två nya brasilianare. vi har kommit fram till att det finns inga trevligare än brasilianare. dom e så sjukt genuina och artiga.

jag har sagt upp mig från jobbet också. så ikväll firar vi att mina dagar med en cp-chef e räknade. eller dränker min arbetslöshet i roliga drickor och dans.

PUSS


xxx Len


hej, sofia här. malin är uppslukad av sin klädångest så jag fick uppgiften att komma med någon liten instickare... har inte så mycket mer att säga än att allt är fint och den här dagen är så bra den kan bli. beatles och jordgubbar är bästa kombinationen på förfesten. nu ska vi ut och svira, so long! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar