lördag 16 maj 2009

Bryggkaffe i våra hjärtan!!
































Vi unnade oss en tratt igår och efter att ha letat runt efter kaffefilter i ca 5 livsmedelsbutiker hittade jag det idag!! och gissa var?? Banglacity! Vår favoritaffär! den e grym! och så har dom massa catchy banglamusik med musikvideo o grejer i taket! *imponerad*

och... var jag ville kma.. jag dricker bryggkaffe nu och känner för första gången en koffeinkick på typ 6 veckor!! (minus några gånger när man unnat sig kaffe ute på typ starbucks). fgott kaffe e banne mig en gåva från ovan. om det e nåt jag nån gång i mitt liv menat, så är det det.

sen har jag och Johanna vart på matmarknad idag också! provsmakade på massa svindyra delikatesser (köpte såklart inget) förutom lite starkcider mitt på ljusa dagen. kände oss lite busiga och schtekte loss på lite brittiska pastys. asgott. den spartanska livsstilen har fö gått och gjort en lite pinsamt girig.. vi kommer på oss själva med att gå från provsmakningsstånd till nästa.. finner oss stå och trycka nåt himla omotiverat knäckebröd? bara för att det är gratis. men låt gå allt egentligen.

xx len

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar